2019. július 18., csütörtök

Rólunk

Akárhogy is nézzük, ma már a legtöbb ember életének szerves része a világháló, a fiatalok mindennapjai pedig egyenesen elképzelhetetlenek már Internet és okoseszközök nélkül. Ez a helyzet számos területre jelentős hatással bírt és bír ma is. Ilyenek például az úgynevezett médiafogyasztási szokások is, hiszen amíg korábban az írott és elektronikus sajtó (nyomtatott újságok, magazinok, televízió és rádió) voltak az elsődleges források, addig az ezredfordulótól kezdve egyre inkább az online világ vette át ezt a szerepet.

Sorra jelentek meg az újságok internetes változatai, új hírportálok, online magazinok láttak napvilágot, miközben a nyomtatott sajtótermékek egyre alacsonyabb példányszámban, egyre magasabb áron kerültek a standokra, már amelyik egyáltalán túlélte ezt a tulajdonképpen digitális forradalmat. Több, egykor igen népszerű ifjúsági sajtótermék kiadója sem tudott alkalmazkodni az új helyzethez, eladási számuk drasztikusan csökkent, ami nem is csoda, hiszen ahogy említettük, az online világ többek között épp a fiatalokra volt és van a legnagyobb hatással, márpedig ők rövidesen szinte minden információjukat az Internetről szerezték és szerzik be a mai napig is.

laptop

A kép illusztráció
(Fotó: pexels.com)

Míg korábban a hirdetések mellett a sajtótermékek árai szolgáltattak bevételt a kiadók számára, addig az online térben értelemszerűen előbbi vált elsődlegessé, ennek alapja pedig a látogatottság. Minél többen olvasnak egy internetest kiadványt, annál nagyobb a reklámértéke. Ennek tükrében szinte természetes, hogy egyre több olyan tartalomszolgáltató jelent meg, amely hangzatos címeivel szinte vonzotta – és sajnos most is vonzza – a látogatókat. Ezek jobb esetben csak semmitmondó cikkeket, rosszabb esetben hamis híreket, tartalmakat közölnek, és akkor nem beszéltünk még az adathalász és vírusokat terjesztő oldalakról, na meg azokról a hírekről, amelyeknek kifejezetten az olvasók befolyásolása a céljuk.

Mindemellett az is fontos tény, hogy az internetes tartalmak esetében nincs mennyiségi korlát, bármekkora terjedelemben, bármennyi témában meg lehet jelentetni tartalmakat, így rengeteg cikk jelenhet meg nagyon rövid időn belül. Ezek közül természetesen elsődlegesen azok szerepelnek kiemelt helyen, amelyek a legtöbb olvasót érdekelhetik, így háttérbe kerülhetnek, vagy egyáltalán meg sem jelennek olyan tartalmak, amelyek egy adott olvasói réteget, például a fiatalokat érinti, érdekelheti.

Fentiek alapján több olyan külföldi és hazai oldal is található a neten, amelyik kifejezetten a fiatalokhoz szól, ám ezek elsődlegesen vagy úgynevezett tinioldalak, vagy pedig csak olyan témakörökben közölnek tartalmakat, amelyek a leginkább számíthatnak a fiatalok érdeklődésére. Ez persze nem azt jelenti, hogy ezek az oldalak rosszak, sőt van közöttük nem egy kifejezetten színvonalas is, azonban nem biztosítanak elég széles körben tájokozottságot olvasóiknak.

Az IfiPress 2016 februárjában indult azzal a céllal, hogy az így keletkezett űrt lehetőség szerint minél jobban kitöltse.

Oldalunk jelenleg tizenegy átfogó rovatban közöl olyan válogatott cikkeket, amelyek célzott olvasói rétegét, a 14-24 éves korosztályt érinti, érdekelheti, róluk és/vagy nekik szól, segítheti őket mindennapjaikban, tanulmányaikban, karrierjük építésében, szabadidejük tartalmas és szórakoztató eltöltésében.

Kifejezett célunk a tehetséges fiatalok bemutatása, eredményeik és sikereik közlése, továbbá fiatalok által megvalósuló/megvalósult és nekik szóló események, valamint ifjúsággal foglalkozó civil szervezetek hirdetményeinek, beszámolóinak megjelentetése. Kiemelt figyelmet fordítunk mindemellett az értékek bemutatására, az egészséges életmódra, a hazai és külföldi fiatalokról szóló, valamint a fontosabb és érdekesebb hírekre, de természetesen a szórakozásról és sok minden másról sem feledkezünk meg.

Tesszük mindezt – a teljesség igénye nélkül – heti többszöri frissítéssel, így érdemes rendszeresen visszalátogatni hozzánk, valamint követni minket a Facebookon, az Instagramon és a YouTube-on.

Kell ennél több? Hisszük, hogy igen, így eddig sem csekély tartalmi palettánkat a jövőben folyamatosan bővíteni szeretnénk.

Partnerünk▾

Nissan

Partnerünk▾

„One Belt One Road” Cycling Tournament of Hungary

Partnerünk▾

Arval Magyarország Kft.

Copyright

IfiPress
©2016-2019 Mozgás Egészség Rekreációs Sportegyesület
Minden jog fenntartva!