Az Oktatási Hivatal (OH) közleményében arról adott tájékoztatást, hogy 2019. november 19-én kedden és másnap, szerdán időszakosan, technikai okokból nem volt lehetőség a felsőoktatási felvételi jelentkezések Ügyfélkapun keresztül történő hitelesítésére. A jelentkezők érdekeit szem előtt tartva, valamint a jogszabályi előírásoknak megfelelően ezért az OH meghosszabbította az ügyintézési határidőt.
A beérkezett hitelesítő adatlapok feldolgozása néhány napot vesz igénybe. A feldolgozás eredményéről a felvételizők e-mailben kapnak tájékoztatást, de az E-felvételi felületén is nyomon követhetik a jelentkezésük státuszát. Fontos, hogy a felvételizők folyamatosan figyeljék postafiókjukat, illetve az E-felvételi felületét.
Amennyiben a hitelesítés eredményéről a néhány napos átfutási időt követően valaki nem kap emailt, illetve a felületen nem látja annak eredményét, abban az esetben mindenképpen vegye fel a kapcsolatot az Oktatási Hivatal felvételi ügyfélszolgálatával.
A hitelesítésről bővebb információt a Felvételi tájékoztatóban találtok.