2019. szeptember 21., szombat
Reklámok

Ne higgy el mindent, amit a reklámokban látsz!

Jártál már úgy, hogy egy reklám hatására megkívántál valamit? Ha igen, akkor a reklám készítői jó munkát végeztek, hiszen ez volt a céljuk, azonban ezt a célt nem feltétlenül a valós látvány bemutatásával érték el…

Megjelent: 2019. szeptember 11., szerda 08:52  ·  Rovat: Kreatív  ·  Forrás: IfiPress  ·  Indexkép: youtube.com / IfiPress
Megjelent: 2019. szeptember 11., szerda 08:52 | Rovat: Kreatív
Forrás: IfiPress
Indexkép: youtube.com / IfiPress

Napjainkban már mindenhol találkozunk reklámokkal, amelyek sokszor meg is teszik a hatásukat: vásárlásra és fogyasztásra ösztönöznek minket. Utóbbi esetben sokszor nem is vagyunk éhesek, mégis összefolyik a nyál a szájunkban egy-egy étel. és/vagy italreklám láttán, megkívánva az adott ennyi- vagy innivalót. A baj az, hogy a valóságban a legtöbbször meg sem közelíti az adott termék kinézete a reklámban látottakkal.

Partnerünk▾

V4 Kerékpárverseny

Nem is közelítheti meg, hiszen amit a reklámban láttunk, az lehet, hogy nem is étel, csak egy kartonpapír, a tejszínhab valójában borotvahab, a gőzölgő kávé pedig fekete jéghideg víz. Az alábbi videóban – amelyet a PROAKTIVdirekt magazin fedezett fel a legnépszerűbb videómegosztó oldalon – fény derül néhány dologra.

Természetesen, nem állítjuk, hogy minden cég így reklámozza termékeit, az ismert közmondással élve annyit azonban mindenképp, hogy „Nem minden arany, ami fénylik”. Bár az kétségtelen, hogy kreatív megoldásokról van szó…

Forrás: IfiPress
Indexkép: youtube.com / IfiPress
Megosztás és kedvelés
Partnerünk▾

Nissan

Partnerünk▾

„One Belt One Road” Cycling Tournament of Hungary

Partnerünk▾

Arval Magyarország Kft.

Copyright

IfiPress
©2019 Mozgás Egészség Rekreációs Sportegyesület
Minden jog fenntartva!