2019. augusztus 20., kedd
Pénz, dollár

Az Apple a Forbes 100-as toplista élén

Az almás cég vezeti a Forbes legértékesebb világmárkáit rangsoroló 100-as listáját, második a Google, harmadik a Microsoft. A legértékesebb világmárkák közül 56 amerikai, 11 német, 7 francia és 6 japán.

Megjelent: 2019. május 23., csütörtök 15:17  ·  Rovat: Krajcár  ·  Forrás: MTI  ·  Indexkép: Illusztráció - pixabay.com
Megjelent: 2019. május 23., csütörtök 15:17 | Rovat: Krajcár
Forrás: MTI
Indexkép: Illusztráció - pixabay.com

A Forbes legértékesebb márkákat rangsoroló (Most Valuable Brands) 100-as listáján az első helyen szereplő Apple márkaértéke 205,5 milliárd dollár, 12 százalékkal nőtt tavalyhoz képest. A második helyen a Google (167,7 milliárd dollár, +27 százalék) áll, a harmadikon pedig a Microsoft (125,3 milliárd dollár, +20 százalék). A lista negyedik helyén az Amazon található 97 milliárd dollárral, ami 37 százalék növekedés tavalyhoz képest.

Partnerünk▾

V4 Kerékpárverseny

A vezető tízes listára került még a Facebook (88,9 milliárd dollár, -6 százalék), a Coca-Cola (59,2 milliárd dollár, +3 százalék), a Samsung (53,1 milliárd dollár, +11 százalék), a Disney (52,2 milliárd dollár, +10 százalék), a Toyota (44,6 milliárd dollár, 0 százalék) és a McDonals’s (43,8 milliárd dollár, + 6 százalék).

A 100 vezető cég együttes márkaértéke 2330 milliárd dollár, ami 8 százalékkal múlja felül a múlt évit. Az információs-technológiai cégek értéke nőtt a legnagyobb mértékben, így például az Amazoné 37 százalékkal. Jelentős növekedés ért el a Netflix (+34 százalék) és egyaránt 27 százalékkal drágult a Google és az Adobe.

A nagy vesztes a svéd kiskereskedelmi H&M, amelynek a brend értéke 12 százalékkal, 11,5 milliárd dollárra zuhant.

Forrás: MTI
Indexkép: Illusztráció - pixabay.com
Megosztás és kedvelés
Partnerünk▾

Nissan

Partnerünk▾

„One Belt One Road” Cycling Tournament of Hungary

Partnerünk▾

Arval Magyarország Kft.

Copyright

IfiPress
©2016-2019 Mozgás Egészség Rekreációs Sportegyesület
Minden jog fenntartva!