2018. június 22., péntek - Paulina

Ezeket a szokásokat hagyd el, hogy tényleg jó legyen a reggel!

Azt nem ígérhetjük, hogy újra eljönnek a nyári napok, és suli után, vagy hétvégén irány a strand, de valamivel könnyebb, szebb napod lehet, ha ezeket a reggeli szokásokat elhagyod!

Míg néhány hete vidáman ugrottunk ki az ágyból, és alig vártuk, hogy elkezdődjön egy újabb vidám nyári nap, addig az ősz beköszöntével kicsit nehézkesen megy ez az ágyból kiugrálás. Mert ugyan előttünk még a vénasszonyok nyara, de a borongós, őszi napok is. Ilyenkor aztán nehezebben indul a reggel, és ez sokszor rányomja a bélyegét az egész napunkra is! Pláne, ha akarva-akaratlanul mi is hozzájárulunk egy-egy kevésbé, vagy egyáltalán nem jó napindításhoz…

Meghalok egy kávéért…

Sokan fel sem ébrednek egészen addig, amíg bele nem kortyolnak egy csésze kávéba, ám a folyadék pótlásáról rendszerint elfeledkeznek! Még a kávé előtt, de legalább mellett igyál meg egy jó nagy pohár vizet, amit ihatsz „üresen” is, vagy ízesíthetsz citromlével is! Hamar megszereted majd az új szokást!

Tegyél rendet a fejedben!

Még alig nyitottad ki a szemed, az agyad máris beindult, és az aznapi feladatokon kattog? Gondolataid össze-vissza cikáznak, stresszeled magad, hát persze, hogy máris oda a napod! Ha már mindenképpen agyalni akarsz, inkább rendszerezd a teendőket, a nap várható eseményeit fejben! De ha ezt még előző este megteszed, az a legjobb!

Egy slukkot se!

Reggel (meg úgy mindig) hanyagold a füstölgést, helyette mondjuk tárd ki az ablakod, és szippants egy nagyot a kinti friss levegőből! Sokkal jobb és élénkítőbb, mint egy szál cigi, az egészségedről nem is beszélve!

Felejtsd el a telefont!

Amint felébredsz, te is azonnal a telefonod után nyúlsz? Miért is? Oly sok minden nem történhetett azokkal, akikkel messengeren dumáltál az este, a legfrissebb hírekre (például az IfiPressre) meg ráérsz ránézni egy picit később is! Max. az ébresztőt nyomd ki – de ne „szundira”, mert nagyon be fogsz aludni – a telefonodon reggel!

A reggeli még mindig a legfontosabb étkezés!

Éppen csak bekapsz valamit reggeli gyanánt, vagy ki is hagyod ezt az étkezést? Rosszul teszed! Egy jó reggeli, ami hosszú órákra feltölt energiával, megalapozza a napodat, segít a koncentrációban, a stressz könnyebb feldolgozásában. Állíts össze magadnak egy finom reggelit zabpehelyből, friss gyümölcsökből, natúr joghurtból vagy frissen facsart gyümölcsléből! Meglátod, könnyebben veszed majd a napi akadályokat!

Forrás: PROAKTIVdirekt Magazin / IfiPress


Megosztás