2018. január 19., péntek - Sára, Márió

Hallgató, laptop

Elindult a keresztféléves e-ügyintézés

December 7-től van lehetősége a keresztféléves eljárásban a felsőoktatásba jelentkezőknek adataik módosítására, jelentkezési sorrendjük egyszeri megváltoztatására illetve a dokumentumpótlásra. Az ehhez szükséges ügyintézési funkciók már elérhetők az e-felvételi rendszerében.

A felvi.hu tájékoztatója szerint az ehhez szükséges ügyintézési funkciók már elérhetők az e-felvételi rendszerében. Mint írták: az e-felvételiben folyamatosan elérhető és letölthető a jelentkezői státuszlap, amelyen összesítve olvashatók a rögzített személyes adatok és a jelentkezési helyek. Ugyanitt lehet nyomon követni a dokumentumok feldolgozottságát, majd pedig a januári felvételi döntés eredményét.

Hirdetés▾

Kövess minket a Twitteren!
Kövess minket a Facebookon!

Fontos, hogy a jelentkezők ellenőrizzék a nyilvántartásban szereplő adataik helyességét (amennyiben eltérést találnak, az ügyintézési funkciók segítségével tudják majd javítani), valamint a beküldött dokumentumaik feldolgozottságát is. Az e-felvételiben nemcsak azt tudják megnézni, hogy valamennyi, a pontszámításhoz szükséges bizonyítványukat vagy igazolásukat feltöltötték-e, hanem azt is, hogy megtörtént-e már a feldolgozásuk.

A jelentkezők legkésőbb december 27-ig általános tájékoztatást is kapnak az egyes pontszámítási módokhoz szükséges dokumentumokról és ezek ellenőrzéséről. Ezen felül legkésőbb 2018. január 3-ig a hiányos jelentkezést benyújtó felvételizők a jelentkezéskor megadott email címükre felszólítást is kapnak a pótlásról.

A módosításokra, hiánypótlásra és a jelentkezés óta megszerzett újabb dokumentumok feltöltésére legkésőbb 2018. január 11-ig van lehetőség. A ponthatárokat várhatóan január 24-én hirdetik ki a felvi.hu oldalon – közölték.

Forrás: MTI


Megosztás